tjabba

Helt galet vilken sick day detta har varit. Jobbade 10-18.30 och jag har aldrig i mitt liv sålt så många skor på en och samma dag och på så kort tidsintervall tidigare -SKITKUL!
Landade nyss här hemma och har därmed varit i full gas sedan kl 0800 imorse.
Hoppas iallfall att er dag har varit bra och att ni fick med er något fynd hem från stan ikväll då det var kvällsöppet och diverse erbjudande här och var. För mig blev det till att betala bort lite skokostnader och ja vad ska man säga, det räckte gott och väl!

Har förövrigt ute en oversizeskorta på tradera just nu och denna kan du buda på HÄR!

KRAM OCH GODNATT!

SKA JAG??????????????????!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0