utvilad och pigg?

uscch, och jag som trodde att jag skulle vara piggare än piggast idag då jag klev in påjobbet.
SÅ fel man kan ha, känns som att jag skulle behöva mist 2 veckors semester för att komma igång.
Kan ju hända att de beror på att man gått ner i varv (låter som att jag varit ledig i minst en vecka) och att jag därför inte riktigt kommit in i det ännu.. hoppas att de ska bli bättre senare under dagen och att jag ska bli lite piggare. Jag skulle vilja ha obegränsat med pengar så att man slipper tänka på alla utgifter man har och istället bara kunna slänga iväg pengar lite här och var utan att känna att man gått med någon vidare förlust. Någon mer som känner som jag? förmodar det...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0