vad hände med vädret

Ja alltså, vad händer med vädret? 23 plus grader i skuggan och vi är inne i mitten av september! men inte gör det mig någonting, nejnej de gillas! Kan dock erkänna att jag har klagat typp 200 gånger nu på jobet pga av HUR varmt jag tycker att vi har det här inne. Dagen har hittills vart väldigt lugn och det är inte förens nu jag har börjat få lite energi tillbaka! Har varit helt sjukt trött och seg idag och jag kan då inte för en sekund känna av att jag  fick en lång natt. Ikväll ska jag iallafall ut med tjejerna på waynes sedan kan de hända att det blir till att skåda idol hemma hos Denise. Längtar mer än någonsin till helgen och det blir förmodligen fest vilket jag hoppashoppashoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0