vad vore livet utan vänner

yeyyyy, ikväll efter jobbet så väntade waynes. Blev inte ens till att fara hem i mellan utan Elin kom direkt på jobbet så vi gick dit på momangen och åt en god sallad (trots att de gjort om salladerna så att de är färdiggjorda och man inte har möjlighet att kombinera ihop sin egen sallad OCH att de absolut godaste dressingarna är borttagna.) VA varför?? undrar jag och många av mina goda vänner. Kan hända att middagarna och luncherna på waynes blir färre... återstår att se. Men iallafall så kan man ju tro att det bara var och Elin som avnjöt middagen där men ickeet, Sehlan, Zola och Kakan var där också och där satt vi ett bra tag och bara pratade om allt och inget. For senare hem till Elin och fick vidare sällskap av Sune och Denise. Det kan man ju inte annat än sammafatta som en otroligt trevlig och lyckat kväll, eller vad säger ni tjejer?
tack för att ni är super!

Nu ska jag jäklart raka spåret i säng för annars vet jag någon som kommer att få jäääkligt bråttom imorgon bitti då en viss knapp på väckarklockan förbrukats ett antal gånger.......................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0