väggord

Just nu sitter jag här på helspänn, vet ni varför? Jo för att jag har tänkt vinna hem det här snygga väggordet från tradera idag och jag vägrar förlora. Hur snyggt är det inte?? jag har redan drömt mig bort och tänkt HUR fint det kommer att bli i köket ovanför köksbordet på vår vita vägg som vi för tillfället inte har gjort något speciellt med. Det här är verkligen någonting som rekommenderar starkt till er alla som vill förnya ett rum/eller en vägg på kort tid och som verkligen ger ett klockrent resultat! Det är redan beprövat från min sida och det är nästan så att jag skulle vilja klä typ hela våran lägenhet med alla väggord som både är snygga, stirena och har alla slags olika motiv och ord man kan tänka sig!=) Har redan ett antal och det gör verkligen skillnad!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0