fredag

Hello bloggen.
Hoppas ni ursäktar den dåliga uppdateringen och inte tappar tålamodet.
I min vardag är det inte så mycket spännande som inträffar just nu ska jag tala om, jobbar i snitt varje dag i två veckor framöver och det känns som att den lilla lediga tiden jag har ägnar jag hellre åt någonting annat. Så uppdateringarna kommer spontant någon gång då och då helt enkelt!

Igår hade jag även finbesök av min fina fina vän denise, hockeyn upptog såklart tv-bilden men ingen vinst blev det då ändå. LÖRDAG hoppas jag på fest och hoppas ännu mer på att slippa vara bakis på söndagen eftersom jag måste jobbajobbajobba såklart.

Annars då??
NÅGON som har något vettigt att ha på sig i sin garderob dessa underbara utedagar???
jag blir galen då vädret inte tillåter att ha på sig det man vill, ser ut som en sjöman då jag vistas ute pga regn, slask och lera. satan så less man kan bli. Måste typ köpa mig en regnrock eller någe ting.

måste vinna på triss helt enkelt............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0