Lägenhetsvisning

Igår blev det lägenhetsvisning och gud nåde SÅ mycket jag vill ha just den lägenheten.
Finns såklart småsaker som man alltid vill justera men i stor sätt var den helt komplett och jag villVERLKLIGEN ha den. Tyvärr var vi inte direkt ensamma där och förmodligen var det inte bara jag som belv inspirerad och intresserad av läckerheten vilket säkert kommer att resultera i att den blir alldeles för dyr i slutändan.
Försöker som ställa in mig på det så att jag inte ska bli allt för besviken sedan.

Nu är det hög tid för att dra mig mot jobbet.
hadé!!


SÅ mycket kärlek till dig♥

 

 


Kommentarer
Postat av: dennnee

Var ligger lägenheten?=)

2010-04-29 @ 12:59:20
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0