ny kamera vore något.

Godafton.
Har börjat fundera på att införskaffa en ny kamera då min inte tar sådär superhotta bilder längre (och nej det beror inte på motivet.) MEN jag är sjukt sugen på en systemkamera. Trots att jag är världens mest okunniga person då de gäller kameror och andra tekniska grejer så skulle det vara SÅ kul att ha en bra kamera som man kan ta fina bilder med. Så om någon har något vettigt förslag så skulle jag mer än gärna ta emot ett sådant tips eftersom jag själv är helt lost kameravärlden så att säga.



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kolla med Thomas han är duktig på detta med kameror

2010-04-28 @ 08:42:18
Postat av: Nika

Jag ska sälja min canon till ett billigt pris. Den är i bra skick! Hör av dig ifall du skulle vara intresserad! :)

2010-05-01 @ 18:34:34
URL: http://femhundrafemtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0