today.

godmorgon. idag skiner inte solen i vanlig ordning och man har mer eller mindre blivit van att den ska göra det så de känns lite tråkigt. Somnade alldeles för sent igår och vaknade allt för tidigt = inte mycket sömn. MEN idag laddar jag nya batterier och jag längtar typ till jobbet idag. Hur tur har man inte då? då man får ha ett jobb som man känner att man längtar till och som man tycker är KUL! Få förunnat så jag ska ta vara på det så länge det varar.

Annars kan vi väl tillsammas konstatera att få saker blir som man tänkt och planerat.
Lika bra att förlika sig med det, samtidigt som man inte vill sluta hoppas på det bästa. Och det ska man nog inte sluta göra heller, man ska hoppas och tro på saker man vill men man ska inte ta ut saker i förskott helt enkelt. Ska vi sätta punkt där?


Hur fint?

hoppas på att ni får en toppendag
kram


Kommentarer
Postat av: EMMAAASS

tja empa... sagt & gjort= bytt blogg. Zola övertalade mig så nu kör jaa!! emmasehl.blogg.se

2010-04-21 @ 13:10:43
URL: http://emmasehl.blogg.se/
Postat av: emelie

HELT rätt!!! ska följa dig slaviskt

2010-04-21 @ 22:37:27
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0