today is the day

Vilken kanonvacker dag, blev inte sämre av att jag var ledig idag heller så det tackar jag för.
Dagen började väl dock inte på bästa tänkbara sätt då jag har åkt på urinvägsinfektion igen, kändes förbannat jobbigt och det tar så jävla ont att man typ vill slita sönder underdelen av sig själv. Dock inte att rekommendera. Överlevde mot alla odds dagen och nu mår jag betydligt bättre!!
Imorgon åker mina killar till umeå och det känns så dåligt som det bara kan göra, jocke tar med sig Eros och det känns ju på allvar som att man ska lämna ifrån sig sitt barn. Har ont i magen och det känns barabara dåligt.





Vilka killar! ♥


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vi ska efter bästa förmåga hjälpa till och ta hand om Eros den här veckan. Han kommer säkert att trivas ute med Bertil på dagarna! Lite extra städning kanske som inte vi är vana med men det fixar Jocke.

2010-04-26 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0