únderbart väder och ledig!

Idag är min första lediga dag på 7dagar, känns faktiskt helkonstigt då man är så van att ha tider att passa och hela tiden vara på g. Imorse kände jag mig hur pigg som helst och tänkte att jag lätt skulle kunna forsätta jobba även idag och 8 dagar framåt, men nu såhär i efterhand så är jag glad att jag stannade hemma. Känner mig HELT slut och det är väl nu då man börjar koppla av som tröttheten oftast visar sig. Hade egentligen tänkt fara på en lägenhetsvisning idag men jag tror jag skippar det då jag vet att vi ändå aldrig kommer att få den + att jag inte känner mig sådär 100. MEN, imorgon startar vi om igen och laddar batterierna för då väntar sisådär 7-8 arbetsdagar igen och det blir ju bara bra.

Darling♥ har det skönt uppe i fjällen och jag är inte bara lite avis, hade SÅ gärna velat följa med och få njuta av det fina sällskapet och även fina vädret som verkar kvarstå. Men min ledighet får vänta, kanske passar det bättre med någon slags semester framöver då det inte är så mýcket jobb, en utomlandsresa hade t.ex suttit så sjukt jävla bra att jag vill typ inte tänka på det för då blir jag ledsen.

Förresten, viss är ni laddade för dessa skor som ska komma till oss vilken dag som helst?
Blandannat denna modell dyker upp + en till som är SJUKT snygg!! jippiiiiiiiiii



Kommentarer
Postat av: linnea

kommer dom både till aveny och eurosko :)?

prövade i alla fall dom(tror jag) på DNA i Umeå, sjukt snygga!

2010-04-13 @ 20:34:18
URL: http://linneajoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar dem? :)

2010-04-14 @ 16:08:10
Postat av: emelie

Det är väl sagt som så att vi ska ha alla tre modeller sedanska eurosko få en av dessa. Vet inte hur det blir när dom väl dyker upp men time will tell!!=)

Kostar kring 1100:-

2010-04-15 @ 09:04:56
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/
Postat av: maria

säg gärna till här på bloggen när skorna har kommit =)

skit snygga!!

2010-04-18 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0