When love takes over

Hellu. Hur många blir inte lurade då man tittar ut genom fönster och det ser helt ljuvligt ut med solen som lyser och snön som smälter. Fram med vårjackan och bort med vantar och vinterskor. När man väl kommer ut så känner man att det inte alls är så varmt som man hoppats på och det blåser minst sagt KALLA vindar. NEHEPP, Tillbaka hem, ta på varmare kläder och sedan ut igen. Är det någon mer än jag som gjort detta misstag ett antal gånger? Nog för att termometer finns men tydligen har jag missat att kolla på den verkar det som.

På jobbet idag fick jag SJUKT stor längtan efter melontugg, igår hade jag så himla tur då min fina arbetskamrat hade tänkt på mig och ställt in en påse med lite melontuggummin i mitt skåp. HUR omtänksam är man inte då???  Det gjorde dock att jag var ännu mer sugen idag, så jag får väl skylla på henne för att ha något vettigt att skylla på helt enkelt! 

Bjuder på lite bilder for once.
Ingen ska väl då behöva missa bilder på världens sötaste skrutt!









Kommentarer
Postat av: Therese

hehe.. tuffing! Nu var det bra länge sedan jag träffade din lillebror! Om ni bjuder hem dina föräldrar till Umeå någon gång får du säga till.. Svante behöver en unge som kramas, sliter och myser lite med honom! :)

2010-04-23 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0