wonderful day.

Idag har jag hunnit med ett stopp på waynes efter jobbet, blev att träffa fina girls och snacka en HELdel vilket är måste vara det bästa som finns då man inte träffas dagligen numera. Har även reflekterat över att TYP varenda blogg jag hamnar på är fylld av fina vårkläder samt sommarkläder som folk verkar shoppar i sinne. HUR har ni råd??? ge mig tiiips, vill också kunna shoppa oavbrutet och ÄNDÅ ha pengar över. Måste vara en sucker vad gäller ekonomi helt enkelt. Tycker verkligen inte att jag överkonsumerar kläder direkt, kanske skor. men inte ens det längre. fan va tråkigt då.

nu blir tandborstning föjt av läsning följt av sängen.
ADJÖ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0