20 bast

En vecka och två dagar sedan jag skrev ett ynka lilla ord här. Och jag som så fint sa att jag skulle börja blogga flitigare? jo man tackar.

IGÅÅR fyllde en viss degerman 20år och det firades med klackarna i taket så att säga. Var ju såklart även tvungen att springa in på systemet då man liksom KAN och FÅR det även om jag hade mer än tillräckligt med dricka, vilket ni kanske förstår resulterade i en inte så lagomt full tjej som tappade bort det mest i sin ägo.

Klev upp tidigt som in íiiiiiiii bara för att, slog på en diskmaskin, tvättmaskin och hela faderullan så då kände man sig ju lite nyttig iallfall, kompenserade upp med att sätta mig ner och trycka chips.

jaja, världens mest osammanhängande text
då ses vi då
när jag känner för det nästa gång
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0