just so you know

weho vilken fullspäckad helg jag tumlat omkring i!
Har kanske sammanlagt kollat, provat och enbart tänkt skor i sisådär 22timmar på 2½ dagar. JA alltså jag har ju inte direkt provat skor i 22timmar i sträck men ni hajjar. Och det bästa är att jag inte är ett dugg less, nej inte alls. Jag är bara i extas, för det är så förbannat kul! Tänkte faktiskt visa några av go´bitarna om det finns eventuellt intresse för det? eller? va??????
Nu sitter jag iallafall här efter ännu en dags arbete och ser framemot några lediga timmar imorgon.

Annars rullar ju allt på i vanlig ordning. förutom att jag börjar vara så spyless på att inte ha lägenhet och en pojkvän nära till hands att jag somliga dagar vill gräva ner mig. Men värre problem har funnit och kommer att finnas så det är bara hålla ut, de är vi ju bra på vid det här laget.♥


in action.

Kommentarer
Postat av: emma

love tooooo you ♥

2010-09-12 @ 16:53:28
URL: http://emmasehl.blogg.se/
Postat av: DENNE

HALLÅÅÅÅÅÅ!! HUR GÅR DET MED BLOGGEN TJEJEN???

2010-10-13 @ 22:41:46
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0