nudå.

Jag är faktiskt imponerad över hur fort dagarna går, och inte minst veckorna som tycks rusa förbi.
Imorgon är det dags för mig att sticka till stockholm -igen kan tyckas. Men denna gång får shoppingen stå på sidan för nu är det jobb som står på schemat. Men egentligen, vem har sagt att det behöver vara sämre för det?
Så jobb i sinne nudå sedan får det bli någon dags ledighet, förhoppningsvis, så jag hinner se gubben min innan man saknar ihjäl sig på riktigt. Det enda just nu är väl att man inte har packat, i vanlig ordning då. Men det har blivit en riktig klassiker dedär med att avvakta med packandet till sistaste sista stund. Vetej om det har funkat så bra hittills då jag nämligen lyckas glömma det viktigaste var och varannan gång = sköna skor och åksjuketabletter. Hehe lustigt va, skorförsäljare men ÄNDÅ får jag alltid ont i fötterna + att jag är åksjukare än jävlart allt levande som finns men lyckas trots detta att glömma ta dom där jävlarna, det slår liksom aldrig fel. Imorgon får det bli ändring på det, ska drömma om sköna skor och åksjuketabletter inatt.

Dags att avsluta.
Sköt om er!


mitt hjärta på sthlms gator ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0