bara sjukt

Ja, har ju som tidigare häft ur mig att vi haft diverse problem med vårat internet. I samma veva som vi bestämde oss för att ta ett mobilt bredband (eftersom vi far och flänger hela tiden) så visade det sig även att det inte riktigt funkade som det skulle/ska. Jahappp tänkte vi, skickade in skiten på lagning och nu sisådär 2½ vecka senare sitter vi fortfarande här utan ett jävla internet och jag håller bokstavligt talat på att bli galeeeen.
MEN, så har min kära partner kommit på att på ett (läs verkligen ETT) enda ställa i lägenheten så kan man finna någon annans internet och därmed koppla upp sig via det och de är ju verkligen great!! SYND bara att det gäller att sitta längst ut på sängkanten där det är som kallast och att man inte får röra sig ur fläcken för du kopplas man bort bara sådär pangbom.

jaja, roligt inlägg värre. Ville bara berätta och känna lite medkänsla från er kära läsare.
Nu ska jag krypa ner i sängeeen

hadehade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0