här bjuder vi

Jo jag säger då det. Kunde inte hålla mig från skratt då jag läste min kollega Reginas blogg där hon bland annat snyggt la fram ett av mina minst sagt snygga missar under resan.

"Inne på topshop skulle Emelie pröva en sko. Men på grund av allt jäkla skoprövande hela helgen hade hon ingen kraft i varken fingrar eller händer längre, så hon började leta sig ett skohorn. Plötsligt fastnade hon med klacken på skon i sin väska och föll omkull så en massa folk ser! Kunde inte låta bli att skratta! Hon såg så hjälplös ut där nere på golvet med sin egen sko fastkilad under en hylla!"

Jo, såg ni någon hjälplös stackare krälands på topshops golv så var det men stor sannorlikhet jag.
Förövrigt kan jag ju passa på att varna er för alla tandborstar med märket "DR. COOL" Helt livsfarliga och sabbar munnen TOTALT!!!!!!!!!!!!!

fyfan
-25spänn gick man på den också
KLART ett av dom sämsta köp jag någonsin gjort under mitt 19åriga liv.


Kommentarer
Postat av: reggan!

HAHA du var ju så söt där på golvet xD det Kunde ju ha varit värre! Tänk om skon hade pajjat t.ex hahah jag hade dött :D

2010-02-25 @ 12:05:28
URL: http://pottjata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0