kallare kan det inte bli

Kan tänka mig att det finns ett x-antal personer som är minst lika less på denna kyla som jag är.
Det går varken att känna sig bekväm eller överhuvudtaget prova sig på att klä sig någorlunda snyggt då man typ måste leva i dubbla dunjackor samt ett gäng mössor och täckbrallor på de. För att inte glömma håret och ögonfransarna -de ser ut som att man blivit frostskadad då håret är fullt i vitt frost och ögonfransarna likaså, plus att näsborrarna typ strejkar och vägrar fungera.
MEN för att se ljusare på det hela får vi väl tänka att det kunde varit värre, vi vet ju att vi förmodligen går mot varmare tider!!

För mig blev det sen lunch idag så jag tänkte passa på att vila och återfå lite energi.
påtal om energi - jag BEHÖVER träffa min andra hälft nununununu!!!!

lev och må.
kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0