kväll, skosnack och stockholm

Hej på er alla godingar.
Kanske är min blogg bland de tråkigaste just nu men det kan ju bara bli bättre!
Lovade (eller hoppades) ju att jag skulle hinna skriva ner några rader om resan så jag tänkte försöka hinna med det innan jag somnar för jag känner mig galet slut och trött.

Att titta på skor kan man väl egentligen bara samanfatta på ett endaste sätt=världens bästa grej.
Att skorna sedan inte alltid är världens roligaste och ballaste må väl vara, för man lär sig sannerligen en hel del utav det också! + att smaken är som baken vilket medför att bara för att jag tycker det är tråkiga skor så är det massvis med folk därute som tycker dem är helt okej! Men sedan hade jag väl mina favoriter främst hos Vagabond och Sixyseven där det fanns några riktiga godingar ifrån kommande höstens kollektion som jag mer än gärna plockar hem till min garderob!!

Utöver skoprovning och diverse skosnack så blev det god mat och trevligt sällskap av min kära kollega Regina. Lyckades även hinna med en del tabbar (jag är ju trots allt nybörjare) både då det gällde affärsmässiga ting och privata grejer.....(nämner inget mer om det) Men det var inget som slutade i total katastof tur nog!!

Annar verkar ni ju inte ha några direkta frågor så jag tror jag sätter punkt där. Bilderna jag lyckades knäppa är inte ens lite roliga så jag tror jag hoppar över det kapitlet helt enkelt.




Vilka röstar för???
Snälla säg bara jaa, jaa , jaa!!! visa att ni lever och läser!
Finns endel olika designer på denna variant och en som påminde mycket om Acnes snyggaste sko ever.

kram på er.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju slänga in en kommentar här också. Ibland måste man ju bara ge efter för skorna och deras kraft.

Jag menar, skogudarna skapade ju dessa skor för att de skulle användas ;)

2010-02-24 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0