min måndag idag

Det känns ju nästan som ett lotteri då man ska in här på blogg.se, ibland fungerar det -ibland inte.
Nu verkar det ju iallfall ha bestämt sig för att fungera så lika bra att ta tillfället i akt att uppdatera lite!
Det börjar dra ihop sig till mässan som jag ska till i stockholm, redan nästa helg är det dags och ingen kan längta mer än jag! Sitter här och glor på lite filmklipp från då Elin Kling har varit på modeveckan och man blir ju inte sådär lagom avis!!

Annars då? Jo jag jobbar på och kånkar med diverse ting, och ibland kan vardagen faktiskt vara väldigt skön! Man får lite rutiner och börjar leva som en människa (till skillnad från helgen då man tar några glas för mycket och typ trycker godis) och idag tog jag mig till och med ut och sprang vilket jag borde ha gjort för många veckor sedan egentligen. NU är det iallfall gjort och förhoppningsvis ska jag får ordning på det också tids nog.

Nej, sängen kallar!
Lev och Må.
kramkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0