11 januari -10

Hur sjukt låter egentligen inte 2010?? Jag forsätter då i vanlig ordning med att så fin skriva båda nollorna efter första ettan och innan jag kommer på mig själv så står det med andra ord" 20010" Ja det ser ju inte klokt ut men jodå, så går det då man i 9 års tid varit van att få skriva två nollor på rad!

Ikväll  blev det kakkalas med brudarna då denise var förste man ut att fylla 20!
Galt vad fort tiden går och nu kommer någon att fylla 20 var och varannan vecka har jag kommit på vilket är = mycket festande! Wiho!


Nu till min stora passion här i livet:

Fasansfullt snygga och livsfarliga ekonomiskt sätt då man ska försöka hålla igen plånkan.
Men aldrig har det väl varit förbjudet att tråna?
Jag kommer drömma himelska drömmar om dessa då jag fullkomligt älskar materialskiftningarna och den sjuuuuuukt coola klacken. Och varför inte nämna spännet?
Ehm, krävdes inte många hundradelar innan jag var såld.
TÄNK att få strosa omkring med dessa. JO MAN TACKAR!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0