detta ständiga hårbekymmer

 

Well, då var vi tillbaka till ruta 1!
haha finns det någon människa som har lika mycket hårbekymmer som mig? (möjligtvis Gynning) Med detta menar jag att jag inte riktigt kan besluta mig för hur jag vill ha det och hur jag önskar att resultatet ska se ut samt att mina nära och kära TYDLIGT tycker att jag gör någonting med mitt hår hela tiden.
Imorgon är det dags att sätta sig i frisörstolen igen och jag hoppas verkligen att jag ska kunna hålla mig till mitt nuvarande beslut iallfall över natten (brukar nämligen kunna ändra mig minuten för de är dags)
Men nu har jag faktiskt tänkt köra på en annan stradegi och med andra ord inte göra så mycket alls, bara liksom bättre på allt och få den där lilla pricken över i:et som man så fint brukar kalla det!

Annars har denna dag gått på som vanligt, jobb hela dagen lång och efter det har jag och emma gått en LÅNG promenad -närmare 13000 steg, och det var nog behövligt med en liten genomkörare ute i kylan. Blir glad i hela kroppen efter en lång promenad i frisk luft och med en kanontjej!♥

hade.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0