direkt från umeå

Hejhej kära ni!
Helt galet vad man kan känna sig ensam då man inte har sin familj och sina vänner omkring sig.
Just nu längtar jag tillbaka till jobbet sjukt mycket och det känns som att jag skulle kunna åka hem på studs bara för att få jobba några timmar, träffa lite välbekant folk och sedan fara tillbaka hit till umeå igen. dessvärre har jag ju gett bort mina arbetsider till Elin i veckan vilket betyder att jag kommer att få en MESIG lön i slutet av månaden och det gruvar jag mig nästan ännu mer för. Familjen for härifrån igår men jag saknar redan wilmer och jag vill bara få komma hem och pussa upp honom.

Nu låter det ju som att jag inte har det bra för fem öre men det stämmer kanske inte riktigt, jag är ju med älskling och det är såklart det allra viktigaste. Men då man varken har jobb här eller pluggar är det inte det lättaste att lära känna nytt folk, man kan ju inte direkt gå ut på gatan och haffa första bästa person och fråga om man kan hänga ihop.HEHE

Nämen just nu har jag hunnit starta igång några tvättar,pratat med mamma och therese och vad resten av dagen har att erbjuda får vi väl se. Jag VILL bara köpa hur mycket nytt som heeeelst, SYND för mig att jag har lovat jocke att inte köpa några kläder och SKOR denna månad -hur ska det sluta?

Hoppas alla ni där hemma har det toppen.
Saknar alla nära och kära (som jag upprepar hela tiden) NI är BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0