goda vänner

Äntligen har vi fått internet och det känns ju bra, dessvärre har jag lyckats ställa till det ordentligen för mig
-Jag fick en blackout och glömde helt och hållet bort min pinkod till mobilen vilket resulterade i att jag slog fel kod tre gånger i rad och jag har tappat bort min PUK-kod. Jag vet inte hur man lyckas men tydligen så gpr det att misslyckas öven í det sammanhanget.

SÅ nu vet ni de alla som förgäves försöker få tag i mig (hoppas åtminstone att någon försöker ringa)
Ska försöka lösa problemet snabbas möjligen men just nu ska jag bara njuta av att världens bästa familj kommer på besök!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: zolla

hahaha tur för dig, vi trodde att du dissade totaly

2010-01-05 @ 11:48:37
Postat av: Monka

åh,jag som tänkte skicka tt tack sms för nyårs :D bättre sent än aldrig ;) men tack iaf, tack för att vi fick spendera en nyårsafton som inte kunde bli bättre med er!!!!!!

Hälsa jocke och sköt om dig så hoppas jag att vi får se dig i den lilla staden om inte alt för länge :)

pussar och kramar =)

2010-01-05 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0