HEHE U.TOWN

Hejhej, återigen har jag något gott att meddela -för endast 150pix (värt varenda öre) fick jag en fungerande mobil och en NY pukkod vilket innebär att jag känner mig som en ny och helad människa just nu. Kan ju tyckas att det är rätt ovärt att måsta lägga ut pengar på en sådan grej men är man klantig får man stå för konsekvenserna och tacka och ta emot för det man blir erbjuden.

Ville bara köra en uppdaterare på det nu på kvällsfronten.
Förövrig så kan jag meddela att jag har en toppenkväll just nu med mycketMYS både med mina och jockes föräldrar. Kan det blir mycket bättre? Tror EJ det.

HADE!!!!

PS: SAKNAR ALLA NÄRA OCH KÄRA VÄNNER, TROTS ATT JAG ENDAST VARIT BORTA KNAPPT EN VECKA SÅ ÄR DE SOM DET ÄR.
HEHE. 

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0