huvudstaden

Dagen i helhet har varit HELT OK! Började med att jag slapp de värsta hårbekymmerna och då jag anlände till salongen imorse så fanns det inte alls många frågetecken kvar att spekulera kring! Helt nöjd och belåten stapplade jag iväg mot jobbet och fick veta att jag ska få fara på en skomässa i stockholm i slutet på Feb! Jag lär väl förmodligen blir helt crazy då jag befinner mig med så många par skor samtidigt och kommer väl vara helt vimmelkantig efter dendär helgen med alla intryck och modeller som lär dyka upp,vilket lyckorus!!
Jag är SÅ glad och tacksam för att jag fått chansen att haka på och jag ser fram emot det mer än någon annan kan. hehe.

Kvällen avslutades på bästa sätt med darling och mys framför tvn.
Nu hade jag tänkt hoppa i säng för imorgon är det en ny arbetsdag och PARTY som står på schemat.
Ska nog köra för allt vad jag är värd-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0