Härlig kvällspromenad

Vilken jävla pers. Hade tänkt ta mig en kvällspromenad och få lite friskt luft. DET var då snabbare sagt än gjort. Det slutade med att jag befann mig mitt i skogen tillsammans med Eros, springande över sten och bråte för att söka som galningar efter mormors hund. Har säkert sprungit en halvmil i PANIK och med hjärtat i halsgropen. Eros gick som hjälte ut ur det hela då han tillsist fann henne sisådär en halvtimme senare. ( där fick jag för att jag har försökt få eros att söka men alltid sagt att han inte riktigt greppar hur man gör.) Kommer med största sannolikhet drömma mardrömmar om denna händelse och förmodligen kommer det ta ett tag att somna då adernalinet pumpar i sinne.

Vår fina Eros♥




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig bild på Eros!

2010-07-13 @ 02:05:42
Postat av: Zenitha

Ett tack till min hjälte Eros och han matte Emelie som hittade mej och till hans husse Jocke som kom cyklande i ilfart för att hjälpa till med letandet. Blötpussar till er alla tre från Zenitha

2010-07-13 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0