HUR BRA

För närvarande befinner jag mig mitt i byske med en hel hög härliga människor (varav den kassa uppdateringen igen.) Har spenderat min första semesterdag (nästan iallafall, på söndag är det de sista timmarna som avverkas) här och trots det halvdåliga vädret kunde det inte bli bättre. JAG känner mig svintrött samtidigt som jag har hur mycket energi i benen som helst, konstig blandning dedär men det är väl så det ska vara då man har jobbat i sinne en längre period. Imorgon kommer min älskade familj hit och det uppskattas, yr.no lovar dessutom strålande sol och gissssssa vem som kommer steka om inte jag. GUD vad jag älskar lediga dagar.

hoppas ni har det bra.
kram på er.

ps. tack finaste mamma och pappa för att ni tar hand om vårat hjärta!
Uppskattas så otroligt omän vi saknar SÅ mycket.


Lite bilder från härliga dagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0