kväll i byske

Tänkte bara önska er en god natt, här är det fortfarande full rulla trots att var och varannan tycks trappa av en efter en. Nu tycks det bli pokerspel och gudarna vet hur länge det pågår, men hur härligt är det inte ändå att kunna somna till massa skratt och glada röster? Kan tänka mig att jag kommer att somna med ett leende på läpparna.
Så nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig här på madrassen och försöka vila, hoppas att det inte slutar på samma sätt som inatt då jag och jocke bokstavligt talat låg på golvet, luften höll uppenbarligen inte så bra men det kan ju bara bli bättre hoppas vi.


gud, gissar att det blir såhär då man är ifrån bebisen sin.
Men lite Eros bilder kan ju ingen må dåligt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0