långhelg

Men HEJ bara, länge sedan bloggen fick sig en uppdaterare och kan jag skylla på att jag varit ledig två dagar i sträck? Det känns som att tiden ändå har gått alldeles för fort men jag har verkligen njutit av varje sekund. Åkte till Umeå i tosdagskväll efter jobbet och det var sååå skönt. På fredag kom Elin och vi flängde runt på stan i jagvetintehur många timmar, och gjorde av med alldeles för många slantar. Resten av fredagen och lördagen blev också minst sagt välanvända och jag har haft en toppenhelg. Synd bara att det roliga tar slut för imorse kl 07.30 var jag ej glad att måste åka hem med en buss som gick raka spåret mot skell och jobb. Men det ska väl gå det också.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0