men helt och hållet fantastiskt.

nej men just det. Tänkte precis vara duktig och slänga in en och annan bild med tanke på att det varit rätt dött här på sistonde, både vad gäller bild och text. Men nixx, kamerasladden vägrar bli återfunnen och jag har inte så stor lust att leta efter den heller så det får vara som det är tills den dyker upp.. av sig själv förhoppningsvis.
Annars har jag varit ledig idag och det har varit så bra att jag önskar att jag var ledig imorgon också. Det är jag dock inte utan nu ärrr det 9arbetsdagar att se framemot, känns bara härligt. Hoppas alla balmänniskor har det king righhhtnow och att dom är nöjda med sin utstyrsel så att säga.

Hörde förövrigt från jobbet att det var en snubbe som kommit inspringandes från självaste balbilen då dom skulle till röda mattan, skon hade i sista minuterna svikit och hela klacken och sulan på skon hade släppt. ett par nya skor blev det iallfall. Finns tydligen andra än jag som tycks hamna i dom där gosiga situationerna då nervsammanbrottet inte är långt ifrån. 


mer eller mindre charmerande bild på min andra hälft.
menn, jag älskar bilden och jag älskar han på bilden nå så förbannat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0