nu är vi på g.

jag som hade hoppats in i de sista att man kamerasladd skulle dyka upp av sig själv utan vidare anstängning från min sida. Verkar dock som att jag får ta tag i saken och verkligen söka själv. Förstår inte, jag tycks ha borta olika saker varje dag. Är det inte kamerasladden så är det internetdosan eller någon klänning eller ett par skor eller Eros koppel. Antar att det beror på att jag flaxar runt överallt och mestadels lever i en väska. Vill verkligen, och hoppas, att det dyker upp någon lägenhet av intresse snarast. Håller på att bli knäpp av dehääär.

Nej men, nu är vi (jag och mina fina kille) iallfall peppade för en helkväll i sällskap med goda vänner.
Första cidern är påbörjar ochh karln min verkar tycka att fotbollen är desto intressantare än vad jag är, (likamed allt är i sin ordning.)



ha en underbar kväll fina fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0