studenternas tid

hejhej. jag älskar att värmen har återvänt till oss och jag hoppas innerligt att den är här för att stanna. Annars är jag SÅ avis på alla studenter, den här tiden för ett år sedan var såå härligt trots att man bemötte den med många blandade känslor. Kan inte ens fatta nu, sisådär ett år senare att jag har tagit studenten. vadå jag? jag, alltså jag jag??   nej det slår lixom fel på något sätt. Till nästa år kanske jag har smält det.
Tycker fortfarande att jag passar bäst framför en skolbänk och med en läxbok upptryck framför ögonen, det känns lite som hemma. Tryggt och bra.

fina emma på balen.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Jag vet inte empa vad säger du? :D nått kul måste styras ihop tycker jag...

2010-06-10 @ 19:33:10
URL: http://emmasehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0