beslut är jobbiga

Sitter tillsist ner efter en fullspäckad dag. Jobb till 1800 och därefter hade jag turen att bli bjuden på bio av värdens finaste mamma. Kom hem, snabbt ut med bilen igen. Hem igen, gå ut med hundarna och därefter packa köttförs i fryspåsar (jepp det är lika tråkigt som det låter) och nu är jag tillsist här.

Jag kan utan att överdriva säga att jag har hamnat i en period då varje beslut som ska fattas (och då menar jag verkligen alla, inklusive typ vilka sockar jag ska ha på morgonen) känns som ett livsavgörande beslut. JOBBIGT och framförallt energikrävande att ha det på detta sätt. Jobbigt just nu är att Amanda kommer hem från norge i helgen, JUST denna helg då jag ska ner till umeå. Det vankas fest och alla mina fina vänner ska bli fullare än fan tillsammans, alla utom jag. Och det känns så jobbigt att alltid måsta välja, varför kan man inte bara få allt?? skulle vara så himla mycket roligare då tycker jag.

Men nu är det som de är och fler tillfällen dyker upp.
Kan dock säga till er alla fina vänner att vid nästa festlighet då är det jag som dansar på borden.
Och till dig Amanda skickar jag en feet kram och alla välkommenhem hälsningar jag har på lager!!!

och med det vill jag ha sagt:
Jag har världens underbaraste tjejer!


puss till er.
och alla andra underbara





Kommentarer
Postat av: Denise

Det är dags nu att du festar med oss, det var länge sedan sist!

2010-03-11 @ 22:51:55
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så går det då man har varenda minut av dygnet planerat och man har lägga i umeå. suuug. inte att rekomendera med andra ord

2010-03-11 @ 22:54:50
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Taack och faan det sög att vi inte kan ses, men jag förstår dig! Du är alltid välkommen till oslo om du skulle känna för det =)

det vet du! PUSS

2010-03-12 @ 03:02:13
URL: http://maybellene.blogg.se/
Postat av: stina

jag förstår precis vad du menar, känner likadant! och jag kan inte heller va med i helgen för jag jobbbar i pite..

2010-03-12 @ 17:35:13
URL: http://stinalu.blogg.se/
Postat av: zolio

hehe next time smäller deeee ;)

2010-03-14 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0