idag har jag

hunnit med massor av saker kan jag tycka. började med att:
1.Vakna upp (ganska självklart) och avnjuta frukost i lugn och ro. 2.Gå en långpromenad med hundarna3.duscha och göra mig klar för jobbet. 3.måla naglarna och greja på(viktigt) 4.uträtta några ärenden på stan 5.jobba asset av mig. 6.träffa goa och glada brudar på waynes. 7. cykla hem i SNÖKAOS och inte se ett skit, ren tur att jag tog mig hem överhuvudtaget. 8. vänta så att snön dör ut och gå en lååång promenad med hundarna återigen. antar att jag kommer kunna bygga på någon mer punkt under kvällen.

Inte illa pinkat va??
jag eee nöjd med dagen och imorgon blire jobb al day och sedan styr jag klackarna mot söder till min b-friend vilket ska bli mycketmycket trevligt. Lördag kommer jag att tillbringa mycket tid på ikea för jag ska banne mig ha en sjukt jävla bra säng har jag tänkt mig!!! ska icket anförtro mig till säljaren på ikea i sundsvall som lyckades lura mig rejält och ge mig världens mjukaste och värdelösaste säng EVER. Nädu nu har jag minsan lärt mig så mig går de inte att lura någe mer serru.

Förövrigt är de löning imörgon och ingen kan behöva det mer än miggg.


Dessa är så satans frecha.
Jag VET att jag ständigt visar bilder på skor men jag kan inte hjälpat! jag är blixtförälskad i dessa underbara skapelser av olika slag. Skulle inte vara mig emot att ha skor som prydnader mest överallt, tror dock inte det skulle uppskattas från min andra hälft så jag får vara nöjd med att ha några par ståendes här och var i lägenheten och på diverse hyllor.

godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0