långa nätter

Har landat på jobbet efter en tidigt morgon. Min sömn inatt kanske inte har varit av de bästa slag då jag har haft en 49,3kg bjässe bredvid mig som ständigt ha velat kramas och gosas (dock självförvållat). Dedär med att ha hundrana uppe i sängen eller soffan finns det ju delade meningar kring, och man gör väl det som passar en själv bäst. Jag tycker personligen inte att det är några problem då jag fullkomligt älskaaar att ha ligga och kramas, men ja såklart - en större hund kräver förståss större utrymme. Lite lättare att ha en liten chihuahua däruppe i sängen som man knappt märker av. MEN iallfall mysigt är det, bara lite mer problematiskt då man ska försöka flytta på klumpen och han inte rör sig ur fläcken utan ligger med alla fyra ben rakt upp och är nöjdare än nöjdast.

NÅJA. så såg min natt ut.
Självdå??

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0