nya tag

NU ska vi se. Känns som att det är hög tid att ta tag i bloggen igen.
Helgen har bara sprungit iväg och jag förstår inte vad man gör av all tid, jag tycker att man inte hinner någonting!! I torsdags hämtade vi hem en underbar men stor kamrat som har upptagit både vår tid och intresse vilket därmed har resuletar i att bloggen fått lida lite lagom mycket. Darling for hem imorse och det kändes förbannat jobbigt, hade jag inte varit så trött där vid 6snåret hade jag typ försökt mig på en kidnappning.... så desperat känner jag mig just nu. meen what to do.

Nu är det vardag igen och de är bara att tacka och ta emot.
HOPPAS denna vecka går fort.

ps.
köpte mig en nya skinnjacka på h&m för 299pix.
det kallar jag ett SJUKT bra kap.

kram!

(HÄR HADE JAG TÄNKT LÄGGA IN EN FRÄSIG BILD.
HITTADE DOCK INGEN LÄMPLIG)




Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kan du inte lägga in en bild på den stora kamraten?

2010-03-02 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0