psst.

Blev en lägenhetsvisning idag och det gick ju skapligt.
Känner just nu att jag bara vill få någon slags struktur på vardagen och bara kunna köra på och slippa tänka på allt och mer därtill som tar så sjukt mycket energi. Känns som att pengarna flyger iväg och att man jobbar som en idiot för att hinna med i samma tempo samtidigt som man egentligen inte får någon utdelning av det alls.
Men vad vet jag, sämre kan man med all säkerhet ha det och jag vet att det är såhär under en kortare period och inte föralltid, därför borde jag väl inte klaga. MEN jag gör det ändå. Jag är så förbannat less.
URK!

Jaja goda vänner. Tänk om man ändå kunde få bjuda på någon händelserik blogg, några trevliga utomlands pics eller varför inte kunna visa dagens inköp som består av femtioelva par skor samt minst lika många väskor och tröjor och ändå inte behöva känna sig en krona fattigare. Eller ännu bättre, dra till en helt vanlig arbetsdag och lixom köra på, och helt plötsligt dyker typ twiligt Edward upp framför fejjan och man kan snicksnacka lite och trycka nå bilder sedan har man värsta inlägget. (NEJ skämt för "icke skämtiga" läsare, jag skulle lätt nöja mig med att stolt kunna presentera vad som helst egentligen, bara någe KUL och intressant, det är ett krav!)

Glider man inte på Kenzas blogg så kan ju var och varannan dag läsa om nya resemål, nån ny beställning för "I DON`T KNOW HOW MUCH" eller se hennes vardagliga stadsrunda där hon släpat hem kassar och prylar för säkert 5000spänn. klart som självaste den att alla vill läsa för det HÄNDER ju saker HELA tiden!!

men vänta nu.. luktar det avundsjuka mån tro??
NO NO NO.. jag är inte avundsjuk... absooolut int som man så fint kan kläcka ur sig här i norrland.

Men nej ni kära vänner, en sådan blogg lär ni nog inte finna här hos mig. sorry.
Här möter ni vardagliga problem och mänskliga shoppingrundor om man så säger, där man faktiskt han ha ångest av att ha gjort av med för många kronor och där man kan lägga utt diverse grejer på tradera för att försörja sig.
KULVA???? 

Nä nu börjar jag yra.
Dags att sova♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0