SUNNY

Efter en minst sagt HÄRLIG dag ute i solen är jag helt slut och skulle utan tvekan kunna lägga mig för natten redan nu, och kanske även bör göra det. Vi får se.
För variationsskull var jag faktiskt ledig idag och det är ju helt sanslöst hur fort timmarna kan gå, har trots detta lyckats hinna med en hel massa grejer och det känns ju förträffligt bra att göra något vettigt av sina lediga dagar.

Tänkte även chocka och köra lite bildregn för det är ju inte var dag som det händer.
NIX, i vanlig ordning så brukar en viss emelie alltid glömma kameran och då blir det minsann fattigt om bilder.








Kommentarer
Postat av: Therese

hoho!! :D Vilken fantastisk bild på Eros! Han är ju för söt!!

2010-03-22 @ 23:05:51
Postat av: Gunnel

Härliga bilder, både på hundar och barn!

Vi ses i helgen.

2010-03-23 @ 08:51:39
Postat av: emelie

Tur att jag har mina trogna kommentarare;)

Inte alla som har sådan tur:)

2010-03-23 @ 13:44:38
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0