those days

Idag är jag en grinig jävel som tycker att allt känns jobbigt och vill bara sätta mig ner och gråta åt allt som känns åt helvete. Istället för att göra det hade jag tänkt ge mig ut på en promenad. Kommer säkert att sluta med ett brutet ben eller liknande, för er som missat är det ju sjukt halkigt!! Livsfarligt då snön har lagt sig på isfläckarna så de inte syns. Huvva.

så ja, då har jag ju gjort nått vettigt iallafall -varnat om ishalka.



ps. har förövrigt köpt ett ben till Eros idag som han förtillfället håller på att slita i stycken.
69:- (utropstecken!!) jävla spänn kostade det och det tar typ maximalt 5min för honom att käka upp det.
Det är vad jag kallar jag dyr i drift!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0