time pass by

Tyvärr har jag blivit galet dålig på att ta bilder vid olika tillfällen, viket även resulterar i att det inte finns  så mycket bilder att visa heller... to bad.
Dagen som varit vet jag inte ens om jag vill prata om, vissa dagar är väl bara så, Att man vill sjunka genom jorden för att kunna lägga sig där och få vara ifred.
Annars känner jag för att göra NÅGOT, något spännande, något oväntat och något roligt.
Gud vad glad jag skulle bli, om någon kom och överraskade mig med en resa eller varför inte en ny cykel, Eller varför inte blommor??  (HEHE, lite jag tigger)

Nämen drömma har ju aldrig varit förbjudet så, here we go.
Inatt kanske jag besöker Thailand och kommer och besöker er Elin och Helena.



MEn hörrrrni - skyyynda fynda.


En fin en.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0