today

Idag har varit min lediga dag och det har hunnits med en hel massa grejer trots att vi varken stressat eller haft några "måsten". HELT lovely och dessutom har jag fått njuta av mammas sällskap HELT ensam idag och det är ju inte var dag som det händer då man har en 2-åring i huset som kräver all uppmärksamhet från en mamma.


bland annat detta fick följa med hem:




favorit i repris så att säga, älskar denna klocka och lever väl mer eller mindre med den på. Köpte den nu med läderband för att variera mig en aning.

Förutom detta så lyckades jag verkligen fynda ett par braller för 29pix på lindex. Kan ickeee tro det själv men sant är det då. Kan kanske köra en liten bild på dom också om ni så önskar.
Eller hur var de nu? Er önskan är min lag.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Snyggga sandaler. Jag vill också ha remsandaler!!!

2010-03-19 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0