snöiga söndag

Hej skruttar.
Vaknade för ett tag sedan och påmindes av att det har hunnit bli sommartid = dags ställa klockan en timme framåt.
Synd bara att en timme av dagen går åt pipsvängen. Annars blev det en relativt snabb tirip till ikea igår och vi kom hem tre madrasser rikare vilket gör att vi har en fulländad säng som förhoppningsvis kommer att behållas.
Tidigare hade vi problemet att den var för mjuk och nu är jag rädd att den kanske blir FÖR hård. Är det alltid såhär svårt att välja rätt säng??? tycker jag känns rätt värt och hade önskat att någon kunde bestämma till mig och säga vad som skulle vara bästbästbäst så jag slapp tänka.

Sitter just nu framför tvn och trycker godis. varför är godis alltid så gott på morgonen????

kramkram

ps, passa på att buda på en snygg tröja här.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0