strumpbyxor

godafton bloggen.
Har kommit på mig själv med att vara en sjukt slö bloggare, som ibland kan skriva 5 inlägg på en dag och nästa dag komplettera detta med att inte skriva ett enda, noll alltså, nada, zero. ja ni hänger med.
Har även kommit på att det är nog bara så jag är, ibland är jag full av information och framförallt INSPIRATION medans jag andra dagen sitter och stirrar på en tom bloggsida och inte har en aning om vad jag ska skriva ned. Och det är faktiskt så min sanning ser ut, medans det för andra kanske alltid sprudlar ideér och känner att de har något intressant att dela med sig utav hela tiden. Thats goood for them. Jag är avis på er!!


Såhär snygg vill jag gärna vara då jag vaknar upp imorgon bitti.
Har investerat i ett par sjuuukt snygga strumpisar från gina som är dödligt snygga. (enligt mig)
Kanske att jag visar upp här på bloggen om så önskas.


hade godingar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0