vad är det jag ser

SOLEN har äntligen äntligen äntligen kommit fram och jag kan inte vara gladare.
Igår hade jag en SKÖN dag och verkligen njöt av ledighet, vilket inte händer everyday kan jag lova.
Som vanligt blev det mycket promenad men även en tripp till solariet (vet, inte bra) och jag han även med att läsa lite av Elsas Mode . Just nu känner jag mig utvilad och redo för en LÅNG arbetsvecka som jag ändå hoppas och tror kommer gå relativt fort ändå.

Annars är jag riktigt sugen på att investera ett gäng nya nagellack. Enligt mig har OPI bland de bästa lacken så jag får väl kanske satsa på ett sådant så att det håller ett tag. Mest sugen är jag nog ändå på ett korallfärgat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0