vilken härlig dag

Började med att jag anläde till jobbet kl halv 10 imorse. Väl på plats inser jag att jag inte börjar försen kl 1200 och jag vill typ slita mitt hår pga av aggrisivitet mot mig själv. JAHA slutade bra ändå och for på öppna förskolan med mamma och wilmer=superMYS!
Vid sisådär 5tiden börjar jag vara slut och märker att min mobil är borta (har den alltid hängandes i min mobilväska) men helt plötsligt var den bara spårlöst försvunnen. SÖKTE som en tok och ringde som en galning, tyvärr hade jag på ljudlöst och vibrationen är ju inte att hurra för. Sökte ännu mer men den fanns inte någonstans. Plötsligt hör jag hur något börjar vibrera i några kartonger nedanför mig. Gissa vad det var?
Ja precis, där i en skokartong låg alltså min mobil.
JAJA, nu är det fredag så jag skyller på det.

Hoppas ni får en kanonkväll för det tänker jag ha.
SE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0