En glimt av helgen

  • Vilken fantastisk helg vi har haft! Fullspäckat schema på alla sätt men det är de som är de roliga!! I fredags blev det bio med Robin Hood på duken och jag kan sannerligen rekomendera den då den var HUR bra som helst. Lördag blev det jobb och sedan var det bara att skynda sig hem och göra sig iordning för att fira Elin, middag på Vegas och sedan hem till Anton och Elin för att slutligen hamna på station. Idag var jag inte så taggad på jobb men efter att kämpat mig igenom mina timmar så var vi bjudna på middag hos Elin och Anton likamed HUR braaaa om helst. Har spenderat min kväll där och njutit av finaste sällskap.

          JAHaaappp, nu vet ni iallfall hur min helg har sett ut och den har mist sagt hållit hög klass. Här är lite bilder som ni kan gotta er i.
         






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0