Flytt, städning och fullt upp.

Hej fina ni. Har varit dåligt med uppdatering från min sida men det har minsann sina orsaker.
FULLT upp hela helgen med jobb och party omvartannat. Dessutom åkte jag till umeå igår och påbörjade städningen i lägenheten. Vi tog dock paus rätt snabbt och beslutade oss för att fara ut och träffa lite vänner och dricka lite vin, dessutom var det ju kulturnatta här så det kunde ju inte passat bättre. Jätte trevligt iallafall men idag har vi haft galet mycket att städa och plocka ihop, vet ej hur många flyttkartonger jag fyllt och vi är inte ens klara ännu. Kan inte förstå mig på dom som flyttar var och vartannat år, det är ju HUR mycket som helst att fixa och greja med, dessutom har man ju plockat på sig en hel massa grejer bara under ett år. Positivt är väl att man verkligen går igenom allt man har och rensar och lägger märke till saker man annars trott varit borta eller inte ens vetat om att man har.

Iallfall, vi han en snabbis till Therese och mange och prata lite så det är vi glada för. Nu är jag helt slut och imorgon ska vi upp tidigare än tuppen för att ta bussen till skeå igen där jobb väntar. VILL bara ha semester nu så att jag och fina J hinner mysa någongång. Känns som att man aldrig riktigt hinner landa utan att det alltid är fullt upp eller något som står på schemat. Kan ju bara bli bättre iallfall!

Godnatt på er lovers.
SES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0