hatar rubriker

Har känt mig sjukt trött idag och har ingen aning om vad det beror på, kan ju hoppas på att det är vädret som gör det så att jag inte har vitaminbrist eller nå annat skit. Tog mig iallfall igenom arbetsdagen och har dessutom varit ute och sprungit så får väl nöja mig med det! Fick även avnjuta luch tillsammans med trevligt sällskap de var nog därifrån jag fick energin.

Tittade även i tidningen igår och fann resor till tunisien för 1999pix. Ville bara slänga mig på första bästa plan och verkligen bara vara ledig och njuta av solen. Blir väl förmodligen ingenting av det, FÖR hur många gånger sitter man inte och kollar på internet och tänker "nä nu ska vi fasen fara" sedan rinner allt ut i sanden av någon anledning. Har iallfall hänt mig ett antal gånger om man säger så.

nu blir det nog färd mot tandbortsen, sängen och johnblund.
KRAM!!


Förövrigt var de ju lite lagom flyttkaos hos oss i helgen,
var värre än vad de ser ut som om jag säger så.. saker ÖVERALLT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0